Fundaţia Scheherazade a lansat la 15 aprilie 2009 campania sociala “2% PENTRU SPITALUL MARIE-CURIE”, având ca parteneri ai iniţiativei, Prefectura Bucureşti, Carrefour şi TVR.

Acesta a fost al doi-lea an consecutiv in care Prefectura Bucureşti, Carrefour şi TVR ne-au sustinut campania. Suma totala stransa pe anul 2008 a fost de: 282,807.44 ron în beneficiul spitalului Marie-Curie, cel mai mare spital din ţară cu profil de pediatrie.

Sloganul campaniei : “Ajuta-ne sa terminam renovarea spitalului de copii Marie-Curie!”.

2% este o prevedere a Codului Fiscal care îţi dă posibilitatea de a redirecţiona 2% din impozitul pe venit aferent anului trecut către un ONG şi implicit către proiectele acestuia. Prin acest sistem, fiecare contribuabil poate dicta statului modul în care vrea să fie cheltuită o parte din impozitul său.

Campania sociala : 2% pentru Spitalul Marie-Curie – 2009
Tagged on: